هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

توصیه‌هایی برای توسعه یک برند قوی کسب و کار

اگر بر روی توسعه یک مارک تجاری قوی برای شرکت خود کار می‌کنید؛ می­توانید با استفاده از نکات و تکنیک‌هایی این کار را انجام دهید. با انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب و بررسی امکانات و توانایی‌های کسب و کار خود باعث بهبود نام تجاری خود خواهید شد.

۱. نقاط قوت خود را بشناسید

مهارت‌های پرسنل خود را ارزیابی کنید و از هر گونه مهارت‌های جدید برای ایجاد فرصت‌های بهتر و آماده کردن زمینه مناسب برای قوی‌تر کردن آنها استفاده کنید. مهارت‌هایی که می‌توانید در میان اعضای کارکنان خود به آن نگاه کنید، تخصص حرفه‌ای، برقراری ارتباط دوستانه یا روابط حرفه‌ای قوی با یک مشتری مهم است.

۲. افزایش مشارکت در رسانه‌های اجتماعی

علاوه بر استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص از شبکه‌های اجتماعی هم استفاده کنید. شما می‌توانید از این فروم‌ها برای دعوت از مشتریان احتمالی برای مذاکرات آینده و ترویج تخصص شرکت‌تان استفاده کنید. علاوه بر این، با انتشار مطالب مفید و موثر برای جلب افراد به صفحه اجتماعی شما و انگیزه دادن به افراد برای دوست داشتن یا پیروی کردن از صفحه شما برند خود را گسترش دهید.

۳. در مورد رقبای خود تحقیق کنید

رقبای خود را مطالعه کرده و بروشورها، کارت‌های کسب و کار و وب‌سایت آنها را بررسی کنید. سپس خودتان را جای مشتری قرار دهید و فکر کنید که یک مشتری احتمالی یا آتی چطور شرکت شما را با رقبا مقایسه خواهد کرد. چرا باید کسب و کار شما را انتخاب کنند؟ از هر چیزی که از طریق این تمرین یاد گرفتید برای راه‌های توسعه کسب و کار و تبدیل شدن به بهترین گزینه در صنعت خود استفاده کنید.

۴. پاسخگو باشید

اعمال کارآمد خدمات به مشتری، مانند پاسخ سریع به خطوط تلفن و یا کوتاه کردن مدت زمان پاسخ به ایمیل‌ها را مشخص کنید. مشتریان سعی می‌کنند با شما ارتباط برقرار کنند، چون به شما نیاز دارند و در مورد کسب و کارتان بر اساس میزان توجه شرکت به موقع عکس‌العمل نشان خواهند داد.

به رستورانی فکر کنید که می‌خواهید به آن مراجعه کنید. آیا خدمات سریع در تصمیم شما موثر است؟ آیا باز هم دوست دارید غذای شما زودتر آماده شود؟ اگر خدمات کند یا کندتر از بقیه رستوران‌ها که مشتریان انتظار دارند است، آنها شکایت خواهند کرد و یا حتی محصول یا ارائه دهندگان خدمات را تغییر خواهند داد. سرویس مشتری خوب برای شرکت شما یک شهرت مثبت خواهد بود.

با هم ارتباط برقرار کنید

در قدم اول، ایجاد یک پایگاه‌داده از اطلاعات تماس و پست الکترونیکی برای مشتریان فعلی و بالقوه. سپس از این اطلاعات برای ارسال خبرنامه‌های الکترونیکی و یا با داشتن آدرس آنها هدایای تبلیغاتی به این مشتریان می‌توانید استفاده کنید. خبرنامه‌های الکترونیکی حاوی اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات، دستاوردهای کارکنان، خبرهایی از مناسبت‌های شرکت و یا ارتباط با وب‌سایت‌های دولتی، یا هر چیزی که می‌تواند برای این مشتریان آموزنده یا مفید باشند، است.  

استفاده از روش‌های سنتی بازاریابی

اگرچه ممکن است شما بیشتر از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید، روش‌های تبلیغاتی سنتی مانند بروشورها، خبرنامه‌ها و هدایای تبلیغاتی را رها نکنید. از رادیو و تلویزیون برای تبلیغات به خوبی استفاده کنید. با اینکه بسیاری از مردم در حال حاضر بیشتر به صورت آنلاین در دسترس هستند، تلویزیون و رادیو گزینه‌هایی برای بازاریابی هدفمند فراهم می‌کنند، چرا که تماشاچیان آنها براساس نوع برنامه از افراد مختلف تشکیل شده‌اند.

انعطاف‌پذیر باشید      

اگر برنامه بازاریابی شما در سال گذشته بسیار موفق بود، به یاد داشته باشید که امروز ممکن است کارساز نباشد. شما باید با استراتژی‌های بازاریابی جدید همراه شوید. خودتان را انعطاف‌پذیر و در معرض روش‌های جدید تبلیغات قرار دهید.

 می توانید از محصولات ساعت دیواری تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی اسکار گیفت استفاده کنید

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت: 18:54

ساعت یکی از ساده‌ترین اختراعات بشر است، با این حال یکی از مهم‌ترین اختراعات بشر نیز می‌باشد. این وسیله متواضع، با پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی و تلفن‌های همراه، کمی نقش آن کم رنگ‌تر شده، با این حال اهمیت آن هرگز به طور کامل از بین نرفته است. دلیل اهمیت ساعت به این خاطر می‌باشد که تمام فعالیت‌های مردم وابسته به زمان است. این موضوع ساده در برخی از موارد و به ندرت، نادیده گرفته می‌شود و در واقع فرصتی عالی برای شرکت‌های هدایای تبلیغاتی است که ساعت‌ها را به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مشتریان شرکت توزیع کنند. با توزیع ساعت دیواری تبلیغاتی محبوبیت شرکت در بین مشتریان بیشتر شده و در نتیجه با گسترش نام برند و شناخته شدن بیشتر مردم سود بیشتری نصیب شرکت خواهد شد.

بهترین ساعت تبلیغاتی

ساعت را می توان در اشکال مختلف دید: ساعت‌های دیواری، ساعت مچی، ساعت‌های اداری کوچک، و ساعت زنگدار برای همیشه. در بین این انواع، ساعت‌های دیواری آنهایی هستند که برای فعالیت‌های تبلیغاتی کارآمدتر هستند. بعد از همه، ساعت‌های دیواری در هر خانه، دفتر و یا خیابان مهم هستند. در واقع هیچ جایی روی زمین وجود ندارد که ساعت دیواری در آنجا کاربرد نداشته باشد. به همین دلیل، استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی برای ارتقاء شغلی، یک انتخاب بسیار عاقلانه بوده و مطمئنا سود خوبی را برای شرکت‌هایی که با ساعت، تبلیغات خود را انجام می‌دهند به ارمغان خواهد آورد.

مزیت ساعت دیواری

استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی اسکار برای تبلیغات به دلایل زیر بسیار سودمند است:

از آنجا که ساعت‌های دیواری روی دیوارها آویزان هستند، به همین دلیل برای مردم آسان است که آن را تشخیص دهند. این به این معنی است که هر تبلیغاتی که ساعت بخشی از آن باشد نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در مقایسه با انواع دیگر ساعت‌ها، یک ساعت دیواری دارای یک سطح بزرگ است. این فضا چیزی است که ساعت دیواری را برای تبلیغات مناسب می‌سازد، به غیر از این واقعیت که قرار گرفتن بر روی دیوار باعث می‌شود که توجه همه افراد در اتاق به آن جلب شود.

ساعت‌های دیواری در مکان‌هایی یافت می‌شوند که دیگر انواع تبلیغات نیستند. برای مثال اگر در مترو هستید و می‌خواهید زمان را چک کنید، یک ساعت دیواری برای آن نیاز وجود دارد. این ویژگیساعت دیواری ، آن را به یکی از هدایای تبلیغاتی رایج برای گسترش نام تجاری تبدیل می‌کند، زیرا مزایای زیادی را برای شرکت‌های تبلیغاتی که از آنها استفاده می‌کنند، دارند.

از طرف دیگر ساعت دیواری دارای طول عمر بالایی است بطوری که حتی تا چند سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از ساعت دیواری با هزینه کم به مدت طولانی نام برند خود را می‌توانید تبلیغ کنید.

طراحی ساعت دیواری تبلیغاتی

برای اینکه مطمئن شوید که ساعت دیواری تبلیغاتی شما به خوبی برای پیش برد کسب‌وکار شما کار خواهد کرد، اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و برند شما در بین نوشته‌ها و طرح‌های مختلف گم نشود. محل قرار گیری، طرح و رنگ لوگو و نام برند را طوری انتخاب کنید که به راحتی برای بیننده قابل شناسایی بوده و در ذهن آنها بماند. در برخی موارد، برای مطابقت طرح ساعت دیواری با لوگوی شرکت بدون تاثیر بر کارآیی ساعت دیواری خلاقیت مورد نیاز است.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 165 تاريخ : شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 14:25

اگر چه ساعت های دیواری را تا آنجا که ما می‌توانیم به خاطر داشته باشیم در اطراف خود دیده ایم، اما این یک هدیه کلاسیک است که تقریبا هیچ وقت شما را ناامید نخواهد کرد . ساعت دیواری تبلیغاتی نیز یک انتخاب عالی برای هدایای شرکتی است. بیایید به برخی از دلایل نگاهی بیاندازیم

۱. ساعت های دیواری کاربردی و مفید هستند

هر کسی که در یک دفتر کار می‌کند باید بداند زمان چیست. این باعث می‌شود که ساعت دیواری هدیه معقولی باشد، صرف‌نظر از این که ساعت دیواری بزرگ یا کوچک باشد در هر صورت، مورد استفاه قرار می گیرند.

۲. ساعت های دیواری تزیینی هستند

ساعت های دیواری فقط مفید نیستند، این ساعت‌های دیواری می توانند تزیینی بوده و به قطعات زیبا تبدیل شوند که ظرافت و زیبایی را به هر اداره اضافه می‌کنند.

۳. یک ساعت دیواری می‌تواند یک مورد کلکسیونی باشد

یک ساعت با سبک قدیمی مانند آنچه که پدربزرگ شما احتمالا روی طاقچه شومینه داشت، باعث می‌شود که یک ویژگی تزیینی خیره‌کننده داشته باشد که هر کسی به آن افتخار کند و یا حتی از آن در وبلاگ خود بنویسد.

 

 

۴. انواع مختلف سبک برای ساعت دیواری وجود دارد

هر فردی ممکن است از داشتن ساعت دیواری قدیمی خوشحال نشود، اما شما مطمئن خواهید بود که یک ساعت دیواری منحصر به فرد که برای هر نوع سلیقه مناسب باشد، از مدل های کلاسیک تا تزئینی یا اتمی پیدا خواهید کرد.

امروزه شما قادر خواهید بود که یک ساعت دیواری مدرن از نوع آنالوگ، کوارتز یا دیجیتال برای انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی خود پیدا کنید. همچنین می‌توانید صفحه و نمای ساعت را از انواع مختلف پلاستیک، چوب و یا هر جنس و طرحی که در نظر دارید و برای تبلیغ کسب و کارتان مناسب می باشد را سفارش دهید.

 

 

۵. ساعت دیواری می‌تواند به صورت سفارشی ساخته شود

این روزها شما می‌توانید ساعت دیواری تبلیغاتی خود را بصورت سفارشی و با قیمت بسیار معقول داشته باشید، و شما می‌توانید هر عکسی را بر روی آن همراه لوگوی شرکت، نام برند و شعار تبلیغاتی شرکت بر روی آن چاپ کنید.

چیزی که شرکت شما از خرید ساعت دیواری تبلیغاتی به دست می‌آورد

این چیزی است که شرکت شما از خرید ساعت دیواری به عنوان هدیه شرکت برای مشتریان خود بدست می‌آورد:

* یک ساعت دیواری یک هدیه خاص و منحصر به فرد است که مشتریان شما احساس می‌کنند ارزشمند هستند و به نوبه خود نسبت به شرکت شما بسیار وفادار خواهند بود.

* از آنجا که این ساعت بر روی دیوار قرار دارد، هر روز به آن نگاه می‌کنند، برند شما از دیده شدن مداوم لذت خواهد برد، بدون این که شما حتی آنجا باشید. این چیزی نیست که در کمد پنهان‌شده یا مشتری دیگر به آن نگاه نکند.

ساعت های دیواری ابزارهای بازاریابی موثری هستند: در مقایسه با تبلیغات عمومی، ساعت های دیواری مزایای اقتصادی دارند که به احتمال زیاد باعث بازگشت سرمایه شما می‌شوند.

در مورد ساعت های دیواری بیشتر بدانید

ساعت دیواری یکی از کم هزینه ترین و پر کاربردترین آیتم تبلیغاتی می باشد. این هدیه تبلیغاتی را می توانید در هر جایی ببینید و با نگاه به آن، لوگو و یا نام برندی را که بر روی آن چاپ شده است مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. ساعت دیواری تبلیغاتی یک آیتم تبلیغاتی با دوام می باشد، این هدیه ممکن است تا سال ها برند شما را تبلیغ کند.

در صورتی که این هدیه تبلیغاتی را به فروشگاه و یا شرکتی هدیه دهید که در آن رفت و آمد زیاد باشد، علاوه بر کارمندان آن شرکت تمامی افرادی که به این شرکت مراجعه می کنند هم ساعت دیواری شما توجه آنها را جلب خواهد کرد.

با انتخاب طرح و رنگ مناسب این هدیه تبلیغاتی می تواند به خوبی و در دراز مدت برند شما را تبلیغ کرده و مورد توجه قرار بگیرد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 123 تاريخ : شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 14:24

خبرنامه